På Sanseriet i Vestfossen finner du blomster, gaver og småinteriør, kaffe og te i løsvekt, lys og servietter. Her er vakre naturfoto og musikk av Dagfinn Kolberg. Jentene på Sanseriet utfører alt innen blomsterbinderi til alle livets anledninger. Pernille har fagbrev som blomsterdekoratør og har over 20 års erfaring i bransjen. Hennes mor Kirsten har i en kvinnsalder jobbet med blomster både i Danmark og Norge. Sanseriet byr på det som er kreativt og spesielt, lekkert og elegant og satser på varer du ikke finner mange andre steder.

Her i bloggen deler Pernille tanker og opplevelser i skrift og bilde fra store og små turer ute i naturen, livet med sin kjære Dagfinn, deres fire katter og hunden Mai og litt fra dagliglivet på Sanseriet.

15. juli 2011

Gå ut och var glad...!!!

Har vært så heldig å få et par " gammeldagse" sommerhilsner i posten og det setter jeg stor pris på !
Jeg syns det var en passende anledning til å ønske alle en fortsatt riktig god sommer :)


Deler også gjerne en av mine ultimate sommerlåter, med en artist jeg har sett et utall av ganger, særlig på sommerturne i Sverige. Og der er " Uffe " STOR :)))
Og det er han blitt for meg også, siden jeg har så mange solrike og herlige minner sammen med min kjære Dagfinn og Ulf Lundell :)))))

Så skru opp lyden og GÅ UT OCH VAR GLAD !!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=hqQYqRgjYFI

Sommerklem fra Pernille












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar