På Sanseriet i Vestfossen finner du blomster, gaver og småinteriør, kaffe og te i løsvekt, lys og servietter. Her er vakre naturfoto og musikk av Dagfinn Kolberg. Jentene på Sanseriet utfører alt innen blomsterbinderi til alle livets anledninger. Pernille har fagbrev som blomsterdekoratør og har over 20 års erfaring i bransjen. Hennes mor Kirsten har i en kvinnsalder jobbet med blomster både i Danmark og Norge. Sanseriet byr på det som er kreativt og spesielt, lekkert og elegant og satser på varer du ikke finner mange andre steder.

Her i bloggen deler Pernille tanker og opplevelser i skrift og bilde fra store og små turer ute i naturen, livet med sin kjære Dagfinn, deres fire katter og hunden Mai og litt fra dagliglivet på Sanseriet.

7. mai 2016

Fantastiske Heidi..

..Som har "pussa opp" bloggen min, så den er blitt så oversiktlig og fin :)

Jeg er veldig fornøyd og det gjelder jo å følge litt med i tiden  når det gjelder layout og sånn også.
 Og da er det godt å ha gode venner som Heidi som har kunnskap og gidder å hjelpe, når jeg selv er så grønn på datafiksing.
Hun har også vært min sparringpartner når det gjelder butikkdrift i mange år etter hvert. Og det er gull verdt å ha noen som ser ting litt utenfra.



Her er Heidi fra en glitrende tid i Welhaves butikken hun drev.
 Sanseriets nærmeste nabo..savner det fortsatt!
 Både Heidi, men også alle de flotte klærne hos Welhaves. Men heldigvis fikk jeg kjøpt mye bra, tidløse kvalitetsklær som jeg tar vare på som de skattene det er for meg.

Låv ju Heidi <3

1 kommentar:

  1. Suverent kjære, nydelig blei bloggen, Heidi er flink !

    SvarSlett